domingo, 7 de xuño de 2020

Música para compartir - Todos


Bos días a todas e todos!!

Comezamos esta penúltima semana do curso partillando a música que me estades a enviar.

  • A primeira peza escolleuna David López de 4ºB: "A canción é de Aitana, unha rapaza que foi concursante de Operación Triunfo, e dun grupo que se chaman Reik.
Gústame porque o videoclip é de debuxos e contan como unha historia de que a xente non podía tocar os instrumentos de música e a superheroína arreglounos para que puideran tocalos."
 
  • A seguinte peza é partillada por Khadija de 4ºA: "Esta canción se llama "Mucho más allá", cantada por David Bisbal. Me gusta porque forma parte de una película que me gusta mucho, Frozen 2, película estrenada en 2019." 
  •  
 
  • Dende 1ºB, Lara Vidal recoméndanos "Perdiendo la cabeza, me gusta mucho porque es muy pegadiza. Cuando la escucho me pongo muy contenta."

  • Ane, de 3ºB, envíanos o Rap de Vegeta, e coméntanos que lle gusta porque "fala dunha personaxe cun pasado oscuro e ninguén o entende. É unha personaxe de Dragon Ball".

  •  Uxía de 3ºA recoméndanos "Volar, de Álvaro Soler, porque a fai sentir libre!"

  • Carla, de 3ºB, envíanos a peza de DUA LIPA que se titula IDEGAF porque "gústame moito o baile e o ritmo!".
                            
  • Ero, tamén de 3ºA, partilla connosco "A cancion Thousand foot kructh do grupo Courtesy call. Gústame porque ten bo ritmo e é rapida, é de musica disco e rock e me fai sentir ben."
  • Dende 4ºB, Jose Miguel coméntanos: "La canción que escogí es una obra del grupo español Dúo Dinámico que cantaron junto con Luis Cobos. Me gusta porque durante el confinamiento todos los días a las 8 de la tarde, los vecinos por el balcón ponían diferentes versiones cantadas por otros cantantes para agradecer a los sanitarios la labor que hacían y nos teníamos que resistir a coger el COVID-19. (...) Un aspecto que me encanta del videoclip es la forma de bailar del Dúo Dinánimo y en el estribillo de la canción las caras que pone Luis CObos. ¡Espero que os guste también a vosotros!"

  •  Samuel de 2º enviome unha listaxe de reprodución ben surtida, mais escolle a seguinte peza: Will you be there, do gran Michael Jackson:
  • Hugo Fonte de 3ºA recoméndanos "Samba da Bahía de Carlinhos Brown. Me gusta está canción porque tiene mucha marcha y me pone muuuuy contento. Y me gusta mucho como suenan los instrumentos!".

  • Dende 3ºA, David Brage envíanos a peza The rithm of the night: "Esta es la cancion que me gusta. Es moderna. Y  tiene un ritmo que me gusta."

  •  Tamén dende 3ºB, Noa dinos "me gusta esta canción  mucho porque me produce alegría me levanta el ánimo y me dan siempre ganas de bailar. " Ahí vai "Madre tierra" de Chayanne!
  •  Hugo Martínez, de 3ºB, achéganos esta peza de Carlos Vives e Shakira, "A bicicleta", porque
    "Me gusta esta canción porque es alegre y me pone contento, también me gusta mucho el baile que hacen. "  Boa elección, Hugo!

    - Dende 2º, Lis Rodríguez coméntanos: "La canción que escogí es Vois sur ton chemin, de la película Los niños del coro. Es una canción cantada en francés, y me gusta el acento francés. Es un coro en el que cantan niños, y me gustan sus voces porque son muy dulces."

    • Dende 1ºA, Pedro nos recomenda o cd de Fíos do querer, libro-disco que traballamos na aula e que ten cancións moi pegadizas. Especialmente lle gusta a peza de "Bos días" porque ... "É moi marchosa e pode asubiar!" Moi ben Pedro!! A moitos de nós tamén nos encanta asubiar!!
    https://www.youtube.com/watch?v=-odtPK7jaOI&feature=youtu.be
 
  • Lucas Seijo, de 4ºB escríbenos: " yo escogí una canción de mi cantante favorito, Michael Jackson, porque me gustan mucho sus canciones y me encanta como baila, era un crack.
    La canción es la de speed demon porque el vídeo mezcla realidad y animación y está que te partes." Boa elección, Lucas!!

     
    • Tamén dende 4ºB, Yaiza nos recomenda a peza de:
    https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEA 
     
     

Ningún comentario:

Publicar un comentario